Phishing (izgovara se kao riječ fishing eng. = Krađa identiteta ) na mreži predstavlja način prevare korisnika računala u cilju otkrivanja osobnih ili financijskih informacija putem lažne e poruke ili Web lokacije.
Prvo: Dosta se često događa da vlasnici svojih Internet stranica ne ažuriraju podatke a to je jako loše ne samo za samu Internet stranicu, već i za njihovo poslovanje, jer kao što smo već rekli, Internet stranica su prva vrata vašeg poslovanja. Zamislite situaciju da uđete u trgovinu sa odjećom i da u toj trgovini nisu izmijenili asortiman već mjesecima i godinama. Jasno Vam je da na taj način gubite korisnike, potencijalne kupce, partnere itd.
Svima nam je cilj da sa svojom djelatnošću što više zaraditi. Kod svih koji se bave poslovanjem (obrtom ili poduzećem) bitno je da se za nas zna i čuje. Kada se netko više eksponira i kada se za nekog više zna, onda postoji i veća šansa da nam se obrati veći broj klijenata i kupaca. Rezultat toga je veća prodaja i veća zarada. Kad su ljudi informirani obraćaju se onom za koga su čuli. A da bi ljude informirali mora se pravilno reklamirati.