Internet oglašavanjem osiguravate veću posjećenost Vaših web stranica što je i njihov primarni zadatak. Više posjetitelja, veća vjerojatnost da ćete prodati svoje usluge ili proizvod.
Što je to Google oglašavanje (GoogleAds)?
Google je najkorišteniji internet pretraživač uz pomoć kojeg se možete oglašavati. Kada prilikom pretrage netko upiše npr. "fotograf", a vi se bavite upravo tim poslom, vaš oglas će biti istaknut od ostalih rezultata.
Google Ads je učinkovit način internetskog oglašavanja koji Vam omogućava oglašavanje Vaših proizvoda i usluga točno u vremenu kada su Vaši kupci u potrazi za njima.
Koliko to košta?
Plaćate samo kada drugi kliknu na vaš oglas da bi posjetili vašu stranicu na internetu. Naš stručan tim će napraviti kampanju za Vas kako bi cijena klika bila što je moguće optimalnija (niža).
Za Vas će svakako biti najvažnije koliko to novaca košta i koliko posjetitelja možete očekivati.
Novac odnosno budžet sami određujete i iz tog razloga je ovaj način reklamiranja poprilično interesantan.
Zašto odabrati google oglašavanje u našoj ponudi?
Vođenje kampanje oglašavanja nije jednostavno, a kako bi izbjegli gubitak vremena i propuštene prilike potrebno je vladati određenim znanjem. Alba marketing vam nudi cjelovitu uslugu s podrškom od početka do kraja, a dok vi radite svoj posao, mi ćemo se potruditi da on postane još uspješniji.
Za vas možemo odraditi Google reklamnu kampanju. Google pored tražilice ima i veliku mrežu partnera na kojima se njegovi oglasi mogu prikazivati. Njegove se reklame viđaju i na drugim Internet portalima i adresama poput Youtube-a, nekih Google alata i slično.
Evo što Vam sam Google poručuje:
„Jeste li ikad vidjeli GoogleAds reklamu/oglas na vašoj omiljenoj web stranici s vijestima ili na svojem Gmail računu i pitali se kako je dospio tamo? Te web-stranice su dio Google prikazivačke mreže. Prikazivačka mreža skupina je partnerskih web-stranica i određenih Googleovih web-stranica, koje uključuju Gmail i Youtube, na kojima se prikazuju AdWords oglasi. Ta mreža obuhvaća i mobilne web-stranice i aplikacije.
Broj posjetitelja ovisi o postavljanju kampanje. Dobro postavljena kampanja značit će i veći broj posjetitelja.“