Savjeti i trikovi u web dizajnu, marketingu i grafičkom dizajnu

Kako male tvrtke rade uspješan content marketing

Svakodnevno gledamo, čitamo, lajkamo i tvitamo o content marketingu i kako ga rade veliki igrači. Svi znaju za Red Bull Stratos Jump, koji su prenijeli svi online i offline mediji i koji se smatra valjda jednim od najboljih primjera content marketinga, no lako je velikim kompanijama s nepresušnim izvorima financijske i medijske pomoći.

Svima nam je cilj da sa svojom djelatnošću što više zaraditi. Kod svih koji se bave poslovanjem (obrtom ili poduzećem) bitno je da se za nas zna i čuje. Kada se netko više eksponira i kada se za nekog više zna, onda postoji i veća šansa da nam se obrati veći broj klijenata i kupaca. Rezultat toga je veća prodaja i veća zarada. Kad su ljudi informirani obraćaju se onom za koga su čuli. A da bi ljude informirali mora se pravilno reklamirati.

Kao što je poznato, hashtag se najviše koristi na Twitteru, a služi za označavanje i grupiranje poruka vezanih uz neku konkretnu temu, odnosno njihovo stavljanje u određen kontekst. Znači, ako netko objavi tvit s hashtagom #epic (kojim želi staviti naglasak na nešto izvanredno i vrijedno pažnje), klikom na njega izlistat će vam se i ostali najnoviji tvitovi s istim hashtagom.

Imate li dodatnih pitanja ili trebate neobvezujuću ponudu