U online komunikaciji kada se na dnevnoj razini izmjene deseci i stotine e-mailova, vrlo je važna forma u kojoj se sastavlja poruka, a naročito početak.

Kada se na početku krene sa zanimljivom frazom, velika je mogućnost da se druga strana zainteresira za tematiku, i komunikacija krene u dobrom smjeru.

Pogledajte neke od prijedloga Inc.com-a za početak pisanja e-maila:

1. Imam dobre vijesti...
Svi vole dobre vijesti, a vi kao njihov glasnik zainteresirat ćete drugu stranu.

2. Imam odgovor za vas...
Osim dobrih vijesti, svi vole i odgovore. To su pozitivni načini za otvoriti e-mail.

3. Bit ću potpuno iskren...
Ovime pokazujete da odmah prelazite na stvar i ništa ne skrivate "u rukavu".

4. Polijećemo...
Ova avijatičarska terminologija je pozitivna najava određenog poslovnog projekta.

5. Hitno...
Ova riječ na početku maila trebala bi drugoj strani pružiti uvid u važnost situacije.

6. Za početak da vam se ispričam...
Ovom porukom na početku dajete do znanja da je određena situacija plod vaše greške.

7. Sada ću vam uljepšati dan...
Ovime se već na početku širi pozitiva, i naglašava se što će biti u nastavku.

8. Završio sam istraživanje za vas...
Ova činjenica na početku maila garantira da je određeni dio posla odrađen i da su korisne informacije na putu.

9. Glasine su istinite...
Druga strana će biti itekako zainteresirana, ali znatiželja će biti udovoljena jer će glasine biti otkrivene.

10. Da ti se javim...
Ova vrlo česta fraza pridobit će vas na prvu ponajprije zbog znatiželje.

Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Google Analytics
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Google
Save