- Detalji
- SEO
Sam proces SEO uključuje slijedeće aktivnosti: poboljšati brzinu učitavanja web stranica, provjeriti i ispraviti greške u kodu i u sadržajima, istraživanje ključnih pojmova ili pojedinačnih riječi, praćenje konkurencije, stvaranje sadržaja i gradnju linkova odnosno stvaranje veza, poboljšati povezanost na društvenim mrežama, te još čitav niz drugih aktivnosti.
Ono što je potrebno, jest postići visoku poziciju na tražilicama i za to vam treba SEO optimizacija. Iako je odgovor jednostavan, put do njega nije. Potrebno je vrijeme i znanje da se postigne visoka pozicija ili prvo mjesto, jer ako niste visoko rangirani, potencijalni kupci vaših usluga ili proizvoda obratiti će se konkurenciji.
SEO kampanja sastoji se od optimizacije vaše stranice (on-site optimizacija*) i gradnje linkova (off-site taktika*). Konkretno to će značiti napraviti potrebne izmjene i dopune na vlastitoj stranici, a u međuvremenu treba graditi linkove odnosno veze s drugih web stranica na vašu.
Ciljevi optimizacije web stranica
Cilj ovih radnji je približiti web stranicu prvoj poziciji ili postići prvu poziciju za ciljane usluge ili proizvode. Kad internet korisnici pretražuju web, vaša web stranica trebala bi se pojaviti na prvom mjestu za one proizvode ili usluge za koje ste radili SEO pozicioniranje. Naravno nitko ne može obećati prvu poziciju vaše web stranice na tražilicama i bilo bi suludo davati takva obećanja, no konstantnim poboljšanjima i pravim optimizacijskim procesima možete se približiti toj poziciji te kroz vrijeme ju i zauzeti.
Istraživanje ključnih riječi i ključnih pojmova
Korištenje alata za istraživanje ključnih riječi, analizu preuzetih podataka, povratne informacije i analiza konkurentnosti. Istraživanje ključnih riječi ili ključnih pojmova je postupak u kojem se pronalaze pojedinačne riječi ili pojmovi koje imaju određenu mjesečnu potražnju a vezani su isključivo za sadržaj koji je predmet optimizacije.
Stvaranje sadržaja
Sadržaj na stranici predstavlja temelj seo optimizacije, sadržaj koji je napisan za čitatelje (korisnike), koji je fokusiran na ciljanu uslugu ili proizvod uvelike će skratiti kasniju gradnju veza odnosno linkova.
Konkurencija u SEO
Steći dobro razumijevanje konkurencije u SEO strategijama moguće je samo korištenjem podataka iz neposrednih poslovnih rivala.
On-Page SEO
SEO na stranici postavlja temelje za rangiranje web stranica na tražilicama. Međutim, s Googleovim algoritmom pretraživanja koji se razvija sa svakim danom. Važno je ostati na samom vrhu on-page SEO-a.
Off-Page SEO
Off-page SEO usluge pomažu tvrtkama da koriste sve moguće načine na svojim web stranicama za promociju vlastitog poslovanja.
Gradnja linkova
Gradnja linkova odnosno stvaranje veza posljednja je u nizu aktivnosti koje je potrebno odraditi za visoko pozicioniranje web stranice. Ujedno je to i najteži dio SEO kampanje jer ne ovisi o vlastitoj web stranici, već o drugim web stranicama i njihovim vlasnicima. U ovisnosti od sadržaja koji se nalazi na web stranici, njegove zanimljivosti ili korisnosti, može se postići određen broj prirodnih linkova. Sav ostali posao gradnje isključivo je vezan za umješnost i tehnike SEO stručnjaka.
SEO optimizacija i vrijeme
Jedan od važnijih čimbenika vezanih uz SEO je vrijeme. Pozicioniranje traži vrijeme i ne postoji instant rješenje koje će dati rezultat za mjesec ili dva. Spomenuto se posebno odnosi na pojmove koji se vezuju uz puno privrednih subjekata koji su zainteresirani za visoke pozicije na tražilicama. SEO optimizacija je proces pozicioniranja pa jedna prosječna kampanja traje najmanje 4 – 6 mjeseca. U zahtjevnijim slučajevima to je proces koji traje od 8 do12 mjeseci pa i duže.
SEO strategije
S tisućama različitih SEO strategija koje se oglašavaju na mreži, održavanje skladne SEO strategije može biti zastrašujući zadatak.