Izrada web stranica, web dizajn, redizajn

Snapchat

Na društvenim medijima se događaju mnoge promjene i događaju se jako brzo. Ažuriranje algoritama, korisnici prelaze s jedne na drugu platformu, pojavljuju se nove značajke...

Kad to sve uzmete u obzir jasno je da je jako teško doprijeti do ciljane publike i zadržati njihovo povjerenje.

To su činjenice društvenih mreža, te ukoliko držite korak i kada robna marka, sadržaj i strateška distribucija ima pristup pravim kanalima i djeluju zajedno, tada su drištveni mediji postaju motor za nevjerojatan rast.

Oslanjajući se na naš tim talentiranih stratega, copywriter-a, dizajnera i stručnjaka s plaćenim medijima, Alba marketing vam pruža stručnost za stvaranje privlačnih i klikom vrijednih iskustava na društvenim medijima.

Oznake učinkovitog partnera na društvenim medijima

Izgradnja društvenog praćenja i uključivanja publike zahtijeva stručnost, strateško razmišljanje i sposobnost izgradnje odnosa.

Snažan partner na društvenim mrežama pruža Višekanalno marketinško iskustvo.


Kako se društvene platforme i dalje razvijaju, otvaraju brandovima nove mogućnosti te zatvaraju vrata i najboljim starijim praksama. Ako agencija za društvene medije ne zna najnovije i najbolje na svakom društvenom kanalu, oni ne mogu ispuniti zadaću u vašu korist.
Višekanalno marketinško iskustvo

 

Mogućnosti stvaranja i razvoja sadržaja. Sadržaj privlači ljude za vaše poslovanje. Ali ako sadržaj nije u skladu s kupcima ili nije distribuiran na pravoj platformi, vaša će publika otići na drugo mjesto gdje će potražiti potrebne informacije, pomoć ili zabavu.

Odlučivanje na temelju podataka. Podaci daju uvid u vašu publiku i vaš sadržaj. Kad su podaci dobro posloženi, tada je vaše poslovanje na pravom putu. Ali ako podatke usmjerite u novom smjeru, samo oni koji se mogu brzo prilagoditi spriječit će da brand propadne.

Naše usluge društvenih medija

Naša stručnost o društvenim medijima okuplja podatke, sadržaj i dizajn kako bi stvorili privlačna društvena iskustva koja grade povjerenje i vjernost kupaca.

Istraživanje + Društveno slušanje
Otkrivanje što vaši kupci trebaju

Da biste znali što pokreće vaše kupce, morate ih znati na osobnoj razini. Gledamo iza demografije vaše publike i tražimo uvid u način života, stavove i interese vašeg kupca. Da bi saznali određene informacije koristimo se relevantnim alatima iz kojih dobijemo sve potrebno za nadogradnju strategije koja će donijeti bolje rezultate

Planiranje kanala + optimizacija
Odabir pravih kanala za vašu marku

Svaka društvena platforma nudi različite prednosti. Naše istraživanje osigurava da se vaše poslovanje nalazi na pravim platformama i stvara pravi sadržaj za svaki kanal.

Bez obzira pokrećete li prvi put na društvenim mrežama ili poboljšavate iskustvo s kupcima, naš tim može vam pomoći da optimizirate stranice vaše tvrtke s novim brendiranjem, detaljima, pozivima na radnju, slikama i još mnogo toga.

Prednosti društvenih mreža
Stvaranje sadržaja
Pokretanje angažmana publike

Sadržaj je i dalje kralj digitalnog svijeta. I nigdje to nije više vidljivo nego na društvenim medijima. Kao partner za društvene mreže sa kompletnim uslugama, naša stručnost za kreiranje sadržaja i dizajniranje omogućava nam isporuku svakog zamišljenog sadržaja, od objava vođenih pričama do uvjerljivog oglašavanja.

Kako bismo vaše sljedbenike zainteresirali, koristimo svoj uvid kako bismo preporučili vrste sadržaja na koje publika reagira i kanale na koje će imati najveći utjecaj.

Organska Društvena mreža
Uspostavljanje predane publike

Ukoliko usmjerite pažnju prema svojoj publici i pružajući im relevantne informacije, tada imate dobru organsku publiku koja će vas pratiti i biti vaši kupci. Pametne tvrtke to ne ignoriraju.

Naš tim radi na iskorištavanju mogućnosti za izgradnju vašeg branda. Kao dio naše organske strategije, stvaramo kalendar sadržaja za svaki kanal i optimiziramo razmjenu poruka i sadržaja za njihovu jedinstvenu publiku.

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama
Pojačavajući strateški utjecaj

Kao što podaci pomažu u preciziranju vaše publike, tako pomaže povećati ROI na društvenoj mreži. Kada je vrijeme da pojačate vaše organske napore, naš tim s plaćenim reklamama na društvenim medijima objavljuje oglase s preciznim ciljanjem publike. Nastavljamo pratiti publiku i kreativnu izvedbu, optimizirajući potrošnju oglasa kako bismo osigurali da se vaši marketinški budžeti na društvenim mrežama koriste maksimalno učinkovito.

Mjerenje + izvještavanje
Sažimanje brojeva

Kontinuirano praćenje društvenih oglasa omogućava nam uvid u širu sliku

Mjerenje i izvještaji nam pomažu odrediti poboljšane načine za ciljane skupine, pomoć pri stvaranju novih zagovornika te povećanje prisutnosti vaše tvrtke na društvenim mrežama


Korišteni pojmovi:

*SEO
*On-Page
*Off-Page

Rječnik korištenih pojoma i izraza

Naša stručnost o društvenim medijima okuplja podatke, sadržaj i dizajn kako bi stvorili privlačna društvena iskustva koja grade povjerenje i vjernost kupaca.

Istraživanje + Društveno slušanje

Istraživanje + Društveno slušanje

Otkrivanje što vaši kupci trebaju

Da biste znali što pokreće vaše kupce, morate ih znati na osobnoj razini. Gledamo iza demografije vaše publike i tražimo uvid u način života, stavove i interese vašeg kupca. Da bi saznali određene informacije koristimo se relevantnim alatima iz kojih dobijemo sve potrebno za nadogradnju strategije koja će donijeti bolje rezultate

Planiranje kanala + optimizacija

Odabir pravih kanala za vašu marku

Svaka društvena platforma nudi različite prednosti. Naše istraživanje osigurava da se vaše poslovanje nalazi na pravim platformama i stvara pravi sadržaj za svaki kanal.

Bez obzira pokrećete li prvi put na društvenim mrežama ili poboljšavate iskustvo s kupcima, naš tim može vam pomoći da optimizirate stranice vaše tvrtke s novim brendiranjem, detaljima, pozivima na radnju, slikama i još mnogo toga.

 

Stvaranje sadržaja

Pokretanje angažmana publike

Sadržaj je i dalje kralj digitalnog svijeta. I nigdje to nije više vidljivo nego na društvenim medijima. Kao partner za društvene mreže sa kompletnim uslugama, naša stručnost za kreiranje sadržaja i dizajniranje omogućava nam isporuku svakog zamišljenog sadržaja, od objava vođenih pričama do uvjerljivog oglašavanja.

Kako bismo vaše sljedbenike zainteresirali, koristimo svoj uvid kako bismo preporučili vrste sadržaja na koje publika reagira i kanale na koje će imati najveći utjecaj.

Organska Društvena mreža

Uspostavljanje predane publike

Ukoliko usmjerite pažnju prema svojoj publici i pružajući im relevantne informacije, tada imate dobru organsku publiku koja će vas pratiti i biti vaši kupci. Pametne tvrtke to ne ignoriraju.

Naš tim radi na iskorištavanju mogućnosti za izgradnju vašeg branda*. Kao dio naše organske strategije, stvaramo kalendar sadržaja za svaki kanal i optimiziramo razmjenu poruka i sadržaja za njihovu jedinstvenu publiku.

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama

Pojačavajući strateški utjecaj

Kao što podaci pomažu u preciziranju vaše publike, tako pomaže povećati ROI na društvenoj mreži. Kada je vrijeme da pojačate vaše organske napore, naš tim s plaćenim reklamama na društvenim medijima objavljuje oglase s preciznim ciljanjem publike. Nastavljamo pratiti publiku i kreativnu izvedbu, optimizirajući potrošnju oglasa kako bismo osigurali da se vaši marketinški budžeti na društvenim mrežama koriste maksimalno učinkovito.

Mjerenje + izvještavanje

Sažimanje brojeva

Kontinuirano praćenje društvenih oglasa omogućava nam uvid u širu sliku

Mjerenje i izvještaji nam pomažu odrediti poboljšane načine za ciljane skupine, pomoć pri stvaranju novih zagovornika te povećanje prisutnosti vaše tvrtke na društvenim mrežama

Ukoliko želite saznati više o tome što je i kako izgleda pravilan pristup izradi web stranice molimo da na ovom linku zakažete telefonski razgovor ili ukoliko već znate što i kako želite te vas interesira naša ponuda, slobodno ispunite ovaj obrazac i poslat ćemo vam ponudu u najkraćem mogućem roku.


Korišteni pojmovi:

*brand

Rječnik korištenih pojoma i izraza

 

 
 

Za one koji žele znati više

  1. Internet stranicu CMS* (web stranicu)
  2. Internet trgovinu (web shop* ili e-commerce)
  3. Internet portal
  4. Izrada web stranica za članstvo (Life Coach*, Business coach*, Fitness coach*
...

Nakon iscrpnog testiranja u QA fazi, administrator sustava preuzima novu web stranicu i provodi se još jedan test kako bi se osiguralo da nova prilagođena web stranica radi ispravno upravo onako kako je dizajnerski

...

Posljednje s bloga

Kako do bespovratnih sredstava za web shop ili oglašava...

Objavljen Javni poziv za dodjelu potpora za razvoj i unapređenje poslovanja gospodarskih subjekata na području...

11 načina kako rangirati svoju web stranicu na prvoj st...

Iako smo na temu optimizacije web stranice za tražilice već nekoliko puta pisali, tehnike i tehnologije se sta...

10 vrućih web dizajn trendova kako bi dominirali u 2021...

Što nam donosi 2021. kad je u pitanju web dizajn i izrada web stranica i web shopova?! Kako nam se bliži kraj...

15 SEO savjeta za web stranice

Bilo da pokrećete novi posao ili uvodite novu liniju proizvoda, izrađujete web stranicu za vašu online prisutn...

20 stvari koje trebate provjeriti prije pokretanja web...

Što sve napravimo prije pokretanja web stranice Pripremate se za pokretanje svoje web stranice? Odlično, super...

Što je landing page ili odredišna stranica? I kako to d...

Kad se u digitalnom marketingu govori o odredišnim stranicama (landing page), vjerojatno govore o stranicama k...

Koliko često trebam ažurirati svoju web stranicu?

Prednosti ažuriranja vaše web stranice dodavanjem novog sadržaja Koliko često biste trebali ažurirati svoju we...

Što je web stranica za članstvo ili poznatije pod membe...

Potaknuti jednom raspravom, htjeli bi vam objasniti što je web stranica za članstvo ili web stranica za tečaje...

10 stvari zašto ti je potrebna web stranica!

Danas je posjedovanje web stranice jednako važno kao i posjedovanje trgovine, ureda ili telefonskog broja. Ist...