fbpx

Snapchat

Na društvenim medijima se događaju mnoge promjene i događaju se jako brzo. Ažuriranje algoritama, korisnici prelaze s jedne na drugu platformu, pojavljuju se nove značajke...

Kad to sve uzmete u obzir jasno je da je jako teško doprijeti do ciljane publike i zadržati njihovo povjerenje.

To su činjenice društvenih mreža, te ukoliko držite korak i kada robna marka, sadržaj i strateška distribucija ima pristup pravim kanalima i djeluju zajedno, tada su drištveni mediji postaju motor za nevjerojatan rast.

Oslanjajući se na naš tim talentiranih stratega, copywriter-a, dizajnera i stručnjaka s plaćenim medijima, Alba marketing vam pruža stručnost za stvaranje privlačnih i klikom vrijednih iskustava na društvenim medijima.

Oznake učinkovitog partnera na društvenim medijima

Izgradnja društvenog praćenja i uključivanja publike zahtijeva stručnost, strateško razmišljanje i sposobnost izgradnje odnosa.

Snažan partner na društvenim mrežama pruža Višekanalno marketinško iskustvo.


Kako se društvene platforme i dalje razvijaju, otvaraju brandovima nove mogućnosti te zatvaraju vrata i najboljim starijim praksama. Ako agencija za društvene medije ne zna najnovije i najbolje na svakom društvenom kanalu, oni ne mogu ispuniti zadaću u vašu korist.
Višekanalno marketinško iskustvo

 

Mogućnosti stvaranja i razvoja sadržaja. Sadržaj privlači ljude za vaše poslovanje. Ali ako sadržaj nije u skladu s kupcima ili nije distribuiran na pravoj platformi, vaša će publika otići na drugo mjesto gdje će potražiti potrebne informacije, pomoć ili zabavu.

Odlučivanje na temelju podataka. Podaci daju uvid u vašu publiku i vaš sadržaj. Kad su podaci dobro posloženi, tada je vaše poslovanje na pravom putu. Ali ako podatke usmjerite u novom smjeru, samo oni koji se mogu brzo prilagoditi spriječit će da brand propadne.

Naše usluge društvenih medija

Naša stručnost o društvenim medijima okuplja podatke, sadržaj i dizajn kako bi stvorili privlačna društvena iskustva koja grade povjerenje i vjernost kupaca.

Istraživanje + Društveno slušanje
Otkrivanje što vaši kupci trebaju

Da biste znali što pokreće vaše kupce, morate ih znati na osobnoj razini. Gledamo iza demografije vaše publike i tražimo uvid u način života, stavove i interese vašeg kupca. Da bi saznali određene informacije koristimo se relevantnim alatima iz kojih dobijemo sve potrebno za nadogradnju strategije koja će donijeti bolje rezultate

Planiranje kanala + optimizacija
Odabir pravih kanala za vašu marku

Svaka društvena platforma nudi različite prednosti. Naše istraživanje osigurava da se vaše poslovanje nalazi na pravim platformama i stvara pravi sadržaj za svaki kanal.

Bez obzira pokrećete li prvi put na društvenim mrežama ili poboljšavate iskustvo s kupcima, naš tim može vam pomoći da optimizirate stranice vaše tvrtke s novim brendiranjem, detaljima, pozivima na radnju, slikama i još mnogo toga.

Prednosti društvenih mreža
Stvaranje sadržaja
Pokretanje angažmana publike

Sadržaj je i dalje kralj digitalnog svijeta. I nigdje to nije više vidljivo nego na društvenim medijima. Kao partner za društvene mreže sa kompletnim uslugama, naša stručnost za kreiranje sadržaja i dizajniranje omogućava nam isporuku svakog zamišljenog sadržaja, od objava vođenih pričama do uvjerljivog oglašavanja.

Kako bismo vaše sljedbenike zainteresirali, koristimo svoj uvid kako bismo preporučili vrste sadržaja na koje publika reagira i kanale na koje će imati najveći utjecaj.

Organska Društvena mreža
Uspostavljanje predane publike

Ukoliko usmjerite pažnju prema svojoj publici i pružajući im relevantne informacije, tada imate dobru organsku publiku koja će vas pratiti i biti vaši kupci. Pametne tvrtke to ne ignoriraju.

Naš tim radi na iskorištavanju mogućnosti za izgradnju vašeg branda. Kao dio naše organske strategije, stvaramo kalendar sadržaja za svaki kanal i optimiziramo razmjenu poruka i sadržaja za njihovu jedinstvenu publiku.

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama
Pojačavajući strateški utjecaj

Kao što podaci pomažu u preciziranju vaše publike, tako pomaže povećati ROI na društvenoj mreži. Kada je vrijeme da pojačate vaše organske napore, naš tim s plaćenim reklamama na društvenim medijima objavljuje oglase s preciznim ciljanjem publike. Nastavljamo pratiti publiku i kreativnu izvedbu, optimizirajući potrošnju oglasa kako bismo osigurali da se vaši marketinški budžeti na društvenim mrežama koriste maksimalno učinkovito.

Mjerenje + izvještavanje
Sažimanje brojeva

Kontinuirano praćenje društvenih oglasa omogućava nam uvid u širu sliku

Mjerenje i izvještaji nam pomažu odrediti poboljšane načine za ciljane skupine, pomoć pri stvaranju novih zagovornika te povećanje prisutnosti vaše tvrtke na društvenim mrežama


Korišteni pojmovi:

*SEO
*On-Page
*Off-Page

Rječnik korištenih pojoma i izraza

Što klijenti kažu o nama

  • Svima možemo samo reči da ste odlični u svom poslu kojeg obavljate i kroz ovaj dugi niz godina koliko surađujemo smo prezadovoljni sa vašim uslugama. Pred nama je još puno godina međusobne suradnje i toplo vas preporučujem svima koji traže pravo poduzeće za izradu svojih web stranica i oglašavanje!
  • Kada sam se počeo baviti svojim poslom, angažirao sam nekoliko poduzeća, pa i freelancere da mi naprave internet stranicu s kojom ću biti zadovoljan. Nakon nekoliko pokušaja i dosta potrošenog novca dobio sam preporuku za Albu. Tu je prestala moja potraga a broj poslova preko web stranice samo dolaze. Hvala vam! Uvijek ću vas rado preporučiti drugima!
  • Širok raspon usluga je ono što nas je privuklo da sa vama surađujemo. Htjeli smo pouzeće koje će nam napraviti sve što je potrebno od prvog do zadnjeg koraka. Super ste! Samo tako nastavite!
  • NIsam mislila da je moguće nešto dogovoriti samo putem poruka, emailova, telefonskih poziva. Bila sam uvjerena da je teško razumjeti što želim od svoje stranice. Razvujerili ste me na vrijeme i prezadovoljna sam sa onim što ste napravili! Bravo, samo tako nastavite!
  • Kamo srece da sam vas odma pronasla, skratili bi mi muke, vrijeme a i novac bi mi ustedjeli! Uskoro otvaram novi projekt pa cemo sve ponoviti heheh, hvala vam!
  • To kako ste se vi snašli u mom poslu, kako ste razumjeli potrebe mojih klijenata i ono što ja želim svojim klijentima pružiti je neopisivo. Teško mi je razumjeti da ste u samo par poruka uspjeli poloviti sve moje zahtjeve. Dođe mi da vas zaposlim kod sebe u firmi, jer neki moji djelatnici i nakon par godina ne uspjevaju poloviti bit onoga što ja želim pružiti drugima. Ako se predomislite, samo javite i imate posao! Pozdrav!

Imate li dodatnih pitanja ili trebate neobvezujuću ponudu