Koliko često trebam ažurirati svoju web stranicu?

Prednosti ažuriranja vaše web stranice dodavanjem novog sadržaja

Koliko često biste trebali ažurirati svoju web stranicu novim sadržajem ovisi o prirodi vašeg poslovanja. Neke se web stranice trebatju ažurirati češće od drugih, no krenimo prvo od toga što je to novi sadržaj i zašto je toliko važan.

Zašto je novi sadržaj važan?

Cilj tražilice je pružiti korisnicima informacije koje najbolje odgovaraju njihovom upitu za pretraživanje. Da bi tražilice mogle odrediti točnost i relevantnost web stranice koriste algoritme. Signalima koje algoritmi šalju, tražilica rangira njezin položaj prilikom objave rezultata. Pored ostalih čimbenika poput ključnih riječi, stila pisanja, brzine učitavanja i slično, uzet će u obzir i koliko često se postavlja sadržaj odnosno koliko je sadržaj nov.

Novi sadržaj na web stranici može biti uređivanje postojećeg sadržaj (dodavanje novih informacija, fotografija i slično), ili može biti nova objava u blogu, dodavanje novog proizvoda u web shopu.

Za sve one koji su sad pomislili kako će na ovaj način riješiti problem pozicioniranja svoje web stranice, možemo samo reći da to nije točno. Da budemo jasniji, često ažuriranje web stranice ne znači automatski i bolju poziciju na tražilici. Ažuriranje web stranice je samo jedan od elemenata za optimizaciju web stranice, no sigurno će olakšati sam proces i dovesti brže do rezultata.

Novi sadržaj ili ažuriranje postojećeg je samo jedan od signala tražilici, a svako ažuriranje treba dodati vrijednost za korisnika odnosno posjetitelja web stranice.

Dakle, koja vrsta web stranica ima koristi od redovitih ažuriranja?

Kratko i jasno sve web stranice. Da razjasnimo, možete utvrditi koje će web stranice imati koristi od redovnog dodavanja novog sadržaja uzimajući u obzir navike pretraživanja korisnika.

Na primjer, za poslovne web stranice je bolje da rade na kvaliteti svog već objavljenog sadržaja i na točnosti informacija. Ako imaju u sklopu svoje web stranice i blog (odlično), tada bi bilo dovoljno da jednom ili dva puta mjesečno objave eventualne novitete ili izmjene u poslovanju i slično.

Dakle kvaliteta prije kvantitete.

No ako se radi o web stranici koja objavljuje vijesti ili informacije o nedavnim događajima ili aktualnim temama, tada je naglasak na redovnom, svakodnevnom sadržaju. Ni tu ne smijete zanemariti točnost informacija koje objavljujete.

Slično tome, ako vaša web stranica nudi usluge i proizvode, možete pomoći korisnicima pružajući im redovite relevantne informacije vezane za tu branšu.

Za web stranice s vijestima, sportom, tehnologijom i životnim stilom nema ograničenja u broju ažuriranja koja možete objaviti, a općenito što više to bolje.

Ukoliko posjedujete web shop, tada se također podrazumijeva da ćete češće raditi na ažuriranju a podijelit ćemo sa vama i 10 razloga zašto vaš web shop treba imati blog:

View this post on Instagram

📢 Ukoliko imaš web shop ili ga namjeravaš napraviti, svakako uzmi u obzir prilikom izrade, napraviti i blog koji će biti vezan uz proizvode koje ćeš prodavati na njemu. Zašto je blog važan za web shop? Evo 10 razloga ✔ 1. Angažira vaše kupce 2. Pomaže u optimizaciji za tražilice (SEO) 3. Povećava vaše stope konverzije 4. Pruža potencijal za viralno širenje 5. Savršeno je mjesto za objavljivanje najava, akcija, noviteta i slično 6. Prikazuje vas stručnjacima u vašoj branši što zapravo i jeste 7. Stvara internetsku zajednicu 8. Podupire i ojačava vašu poziciju na društvenim mrežama 9. Potpuno besplatna marketinška platforma 10. Gradi lojalnost kupaca 🔝10 navedenih razloga su naj značajni te bi vas trebali potaknuti da napravite blog u sastavu svog web shopa ako ga već nemate. Iako rezultati neće biti vidljivi preko noći, vaš blog na web shopu će se sigurno isplatiti u prvih nekoliko mjeseci. Lajkaj, komentiraj i podjeli objavu ako smatraš da može koristiti tebi i drugima⁠, a ako trebaš #webshop onda nas kontaktiraj❗ ⁠ ———————————————— 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀 ———————————————— ❤️ Lajkaj ovu objavu⁠ ✔️ Zaprati @albawebdesign⁠ ✅| Sačuvaj objavu za kasnije⁠ 📱| Uključi obavijesti⁠ #izradawebstranica #izradawebtrgovina #izradainternetstranica #webstranica #izradawebshopa #izradawebshop #webstranice #internetstranica #webshop #webtrgovina #webdizajn #digitalnimarketing #seo #drustvenemreze #webdizajn #webdesign #webhosting #hosting #website #instagrammarketing #oglašavanje #reklama #marketing #onlinemarketing

A post shared by Izrada Web Stranica Alba‼️📈 (@albawebdesign) on


Kako do novog sadržaja?

Postoji nekoliko načina za dodavanje novog sadržaja na vašu web stranicu:

  1. Napišite blog kako biste redovito dodavali novi sadržaj. Uredite postojeće objave kako biste ih nadopunili novim informacijama, ažurirajte poveznice sa relevantnijim izvorima ili dodajte novi vizualni sadržaj. Možete unaprijed pripremiti objave kada imate manje posla te zakazati termin kada će biti vidljivi na vašoj web stranici i time si rasteretiti period kada budete imali više obaveza i manje vremena.
  2. Ako imate statičnu početnu stranicu, oživite je dodavanjem odjeljka koji će prikazati najnovije objave iz vijesti ili vašeg bloga.
  3. Potaknite korisnike da stvaraju sadržaj umjesto vas, bilo da je riječ o forumu, komentarima na blogu i slično.
  4. Istražite koje to informacije vaši korisnici žele vidjeti, te im ih pružite. Osigurajte da je vaš sadržaj točan, aktualan i dobro napisan.

Koje su prednosti novog sadržaja na web stranici?

Praćenjem vaše web stranice i njezinim redovnim ažuriranjem, imat ćete brojne prednosti, uključujući:


1. BOLJA OPTIMIZACIJA VAŠE WEB STRANICE(SEO)

Tražilice poput Google-a će indeksirati vašu web stranicu prema svom algoritmu  kao što su broj dolaznih poveznica, učestalost ključnih riječi i učestalost ažuriranja. Imajte na umu da je ovdje kvaliteta ključna i ako svoju web stranicu ažurirate pouzdanim, vrijednim informacijama, veće su šanse da će Google nagraditi vaš trud i bolje rangirati vašu web stranicu.


2. ODLIČNO JE ZA DRUŠTVENE MREŽE

Česta ažuriranja pružaju novi i redoviti tok sadržaja za objave na društvenim mrežama. Društvene mreže pomažu u povećanju prometa na vaše web stranice, što zauzvrat koristi vašem SEO-u.


3. VIŠE PRILIKA ZA KLJUČNE RIJEČI

Optimizacija ključnih riječi i dalje je važna komponenta SEO-a. Kada redovito objavljujete novi i zanimljiv sadržaj, stvarate više mogućnosti za organsku optimizaciju ključnih riječi.

4. VEĆI UTJECAJ U VAŠOJ BRANŠI

Što više pišete o nekoj temi, to ćete dobiti više kredibiliteta na svom polju. Jednom kada postanete autoritet, druge web stranice će bit sklonije podijeliti vaš sadržaj i povezivati ​​se s vašim objavama na blogu. Povratne veze su jak signal tražilici da se radi o web stranici sa većim autoritetom i nagradit će vas sa boljom pozicijom.


5. BOLJE KORISNIČKO ISKUSTVO

Pružanjem informativnog i zanimljivog sadržaja stvorit ćete bazu vjernih čitatelja koji će se vraćati po još. Pokušajte biti što originalniji i sa informacijama koje korisnici mogu pronaći samo kod vas.
Stvaranje novog sadržaja na vašoj web stranici vrlo je učinkovit način da poboljšate SEO i poboljšate korisničko iskustvo.


Ako se mučite s ažuriranjem vaše web stranice ili vam nedostaju ideje i resursi za učinkovito pisanje, zašto ne biste razmislili o angažiranju stručnjaka kao što je Alba marketing? Pomoći ćemo vam da osmislite plan i sadržaj objava, te ih objaviti na vašoj web stranici. Sigurno će se svidjeti tražilicama i vašim korisnicima. Javite se danas za više informacija.