Savjeti i trikovi u web dizajnu, marketingu i grafičkom dizajnu

Bez web stranice gubite posao, provjerite zašto!

Nevjerojatno je koliko mnogo malih tvrtki još uvijek nije stiglo napraviti web stranicu.

Razumijemo vas potpuno, zauzeti ste profesionalac i vrijedno radite stvari koje plaćaju račune. No, jeste li ikad pomislili da odgađanjem izrade web stranice gubite potencijalne kupce? Čak iako ste odvojili vrijeme da izgradite svoju prisutnost na društvenim mrežama poput Facebooka i prikažete svoje proizvode ili usluge na Instagramu i dalje propuštate potencijalne kupce.

Pogledajmo razloge zbog kojih web stranica može postati vaš najbolji poslovni partner.

Nisu li dovoljni društveni mediji ili e-trgovina?
Kada prvi put započnete s poslovanjem, možete odlučiti da je vaš proračun ili vaše vrijeme previše ograničeno za izradu web stranice, pa se za svoje poslovanje oslanjate ili na Facebook, Pinterest ili Instagram.
Brojni su nedostaci takvog pristupa:

•    Društvena mreža nije vaša a nije ni sadržaj pa ih ne možete kontrolirati.
Morate uvijek prilagođavati svoj sadržaj prema društvenoj mreži. Od veličine slika i videa, pa do dužine teksta.

•    Prodaja može biti nezgodna kada ih prodajete na web stranicama koje nisu vaše.
Na web stranicama koje su napravljene kako bi vam pružile uslugu da preko njih prodajete svoje usluge i proizvode, često nije moguće napraviti sve što biste željeli, kako bi vaš proizvod izgledao cjelovito i kako bi na kraju privukli kupca. Za primjer možemo navesti da ne možete recimo dodati uočljiv gumb „Kontaktiraj nas za više informacija“ ili „Kupi odmah“ i na taj način gubite zainteresirane posjetitelje

•    Traženje je teško.
Bez web stranice ljudi možda ne bi mogli pronaći vašu tvrtku. Društvene mreže i platforme za kupnju imaju učinkovite interne tražilice, ali njihov se sadržaj ne prikazuje uvijek na Googleu kojeg mnogi koriste kako bi došli do potrebnih informacija.

•    Prepušteni ste milosti i nemilost tvrtke na čijoj web stranici ili društvenoj mreži prodajete.
Svaka platforma ograničava vrstu sadržaja koji možete prenijeti i način na koji ga možete dostaviti potencijalnim kupcima. Događa se i da vam u početku daju besplatan paket i prostor, a kada stvorite određen broj kupaca i svoju klijentelu e onda promjene politiku i pravila te vam počnu naplaćivati ono što je do jučer bilo besplatno. Da ne govorimo o tome kako se također u većini slučajeva položaji za rezultate pretraživanja na tim web stranicama naplaćuje.  

•    Ti si samo još jedan profil.
Kada se oslanjate na društvene medije i prodajne platforme, može biti vrlo teško istaknuti se. Pomoću web stranice možete uključiti osobne podatke o sebi i povijesti svoje tvrtke. Najviše od svega možete prilagoditi i poruke i dizajn tako da odražavaju vašu osobnost i vrijednosti.

•    Pokazivanje „društvenog dokaza“ može biti izazov.
Iako kupci mogu komunicirati s vama na društvenim mrežama, teško ih je povezati sa ocjenjivanjem ili svjedočenjima, da ne govorimo da je gotovo nemoguće vidljivo prikazati vaše nagrade ili certifikate i slično.

•    Analitika je nedovoljna.
Iako vam neke platforme daju osnovnu analitiku, vrlo je teško izmjeriti konverzije od prikaza do prodaje.

•    Ljudi možda vaše poslovanje ne shvaćaju ozbiljno.
Ljudi očekuju da tvrtke imaju web stranicu na kojoj mogu saznati više, kontaktirati vas ili kupiti vaše proizvode. I tu nema dvojbe. Statistika govori da preko 60% potrošača traži web stranicu kako bi saznali više o marki, proizvodu, uslugama.
Odlukom da izradite vlastitu web stranicu ili web shop, postajete vlasnikom koji će određivati sve potrebne elemente koje vi želite, a sve prilagođeno vašoj ciljanoj skupini. Samo vi možete utjecati kada ćete web stranica biti ugašena dok u slučaju kada svoje proizvode i usluge promovirate i nudite na web stranicama trećih osoba ili na društvenim mrežama to ne možete i nalazite se u doista rizičnoj skupini. Zamislite samo situaciju da se jednog dana Facebook ugasi bez najave. Što bi se dogodilo sa vašim poslom?

Na kraju čisto da pojasnimo, apsolutno nismo protiv društvenih mreža ili web stranica trećih strana, već vaša vlastita web stranica ili web shop u kombinaciji za društvenim mrežama i drugim servisima za prodaju usluga i proizvoda je top kombinacija koja će vas brže i lakše dovesti do željenih rezultata.

Jeste li spremni na iskorak?
Trebate li neobvezujuću ponudu ili još koji savjet prije nego se odlučite na izradu vaše web stranice, slobodno nas kontaktirajte i rado ćemo vam odgovoriti na sva vaša pitanja!
Sretno 😊

Imate li dodatnih pitanja ili trebate neobvezujuću ponudu