Savjeti i trikovi u web dizajnu, marketingu i grafičkom dizajnu

Gdje trebam oglašavati svoje usluge?

Ovo si pitanje mnogi postavljaju pa ćemo pokušati u par korak objasniti ovaj dio i riješiti dilemu, a ukoliko i dalje bude nejasno, slobodno nam se javite pa ćemo zajedno osmisliti najbolji plan za vaš posao, usluge, proizvode.

Dakle jedno od češćih pitanja koje dobivamo je „Gdje da oglašavam svoje proizvode ili usluge?“

Iako odgovor može biti jednostavan u praksi to često nije tako.

  1. Oglašavajte se na internetu
    Za širenje riječi o svom poslu možete koristiti plaćeno oglašavanje, besplatno oglašavanje, društvene mreže, internetske imenike i razne druge tehnike.

  2. Radite na svojoj web stranici
    Web stranice su važne za bilo koju tvrtku jer Internet i dalje privlači potrošače u gotovo svim branšama i definitivno vam je potrebna. Vodite brigu o njoj jer je to vaša investicija i vaše ogledalo poslovanja. Ažurirajte ju a po potrebi i redizajnirajte.

  3. Platite za internetsko oglašavanje
    Možete se oglašavati na web lokacijama s velikim prometom ili napraviti kampanju "plati po kliku" s velikim tražilicama i na društvenim mrežama. Vrlo popularan način oglašavanja i ako se kampanja dobro podesi onda će i rezultati biti vidljivi.

  4. Budite aktivni u društvenim medijima i u ostalim mrežnim zajednicama
    To su mjesta na kojima možete pronaći svoje kupce. Društvene mreže poput Facebook, Twitter, Instagrama i drugih pružaju vam još jedan put za povezivanje s trenutnim i budućim klijentima, istovremeno pružajući način da se povežu i saznaju o vama prije, za vrijeme i nakon prodaje. Budite aktivni na mjestima za koja znate da je vaše ciljno tržište i u zajednicama vezanim za industriju kako biste se etablirali kao stručnjak. Budite pažljivi jer nije svaka društvena mreža dobra za sve vrste poslovanja. Izgubit ćete vrijeme a rezultata neće biti.

  5. Poboljšajte vašu web stranicu za tražilice (SEO)
    Neka tražilice rade za vas 24 sata na dan. Vodite računa što se događa sa vašom web stranicom, koliko posjeta, kako posjetitelji dolaze do nje, koje se ključne riječi koriste. Ovo nije malen posao no na dugoročne staze je dobro rješenje kako bi imali dobar promet i dobre rezultate svoje web stranice. Ukoliko niste vični ovoj vrsti posla slobodno angažirajte profesionalca. Želite da vaša web stranica bude vidljiva, ovo je put koji će to i ostvariti.

  6. Koristite razne dostupne medije
    To možete učiniti putem novinskih oglasa, radijskih i / ili TV spotova, i putem opće interakcije licem u lice.

  7. Dosegnite do malih poduzeća u vašem području
    Predloži da si pomažete jedni drugima. Ponudite im da pomognu u razvoju svog poslovanja ako koriste vaše usluge. Ponudite im besplatno savjetovanje kako biste im pokazali gdje se mogu poboljšati i kako možete pomoći.

  8. Podijelite letke, brošure, prospekte, plakate i posjetnice
    Ukoliko ne sudjelujete na lokalnim događanjima to ne znači da ih ne možete posjetiti i prošetati te podijeliti koji letak ili posjetnicu. Posjetnice uvijek imajte pri ruci, tako da ako započnete razgovor s nekim, možete brzo razmijeniti podatke kako bi vas kasnije mogli kontaktirati.

Ovo su samo neki od osnovnih koraka koje možete poduzeti za promociju svog poslovanja.

Nadam se da smo vam barem malo približili vaše mogućnosti a ukoliko trebate dodatan savjetslobodno nam se javite. Sretno 😊


Ukoliko nismo odgovorili na sva pitanja, slobodnonas kontaktirajte i rado ćemo vam pomoći!

 

Imate li dodatnih pitanja ili trebate neobvezujuću ponudu