NAZOVITE NAS

Proces izrade Internet stranice

Proces izrade Internet stranice

Preko 300 klijenata odabralo je naše usluge.

  • Agencija za razvoj Vukovarsko-srijemske županije HRAST
  • Auto Will
  • Beton Lučko RBG
  • Boso
  • Centar za predškolski odgoj Vinkovci
  • Centar za rehabilitaciju Mala terezija
  • Croatia bus
  • Čazmatrans Vukovar
  • Derma
  • Energa
  • Furnir Otok
  • Glazbena škola Josipa Runjanina
  • Gold Bison
  • Grad Otok
  • Grad Vinkovci
  • Grad Županja
  • GTG Vinkovci
  • Hostel Plus
  • Hotel Kunjevci
  • Hotel Spačva
  • Hrvatska demokratska zajednica
  • Hrvatsko drvo
  • Hrvatska gospodarska komora
  • Iločki podrumi
  • Inmego
  • Kreditna unija Jamstvo
  • Labos M.K.
  • LAG Šumanovci
  • Logos edukacije
  • Maxi
  • Multinorm
  • Nexus
  • Općina Burilović
  • Općina Markušica
  • Općina Privlaka
  • Općina Ribnik
  • Orah
  • OrioNNet
  • Otvoreni mediji
  • Periska
  • PIK Vinkovci
  • Pod lampom
  • Polet
  • Promesa
  • RWE Plin
  • Sladorana
  • Spačva
  • Sport mare
  • Škojo
  • Tehničko učilište Vinkovci
  • Udruga veterana vojne policije Vukovarsko-srijemske županije
  • Veterinarska stanica Vinkovci
  • Vinkovački vodovod i kanalizacije
  • Vukovarsko-srijemska županija
  • Watmont
  • Zavod za hitnu medicinu Vukovarsko-srijemske županije
  • Zavod za javno zdravstvo Vukovarsko-srijemske županije

i mnogi drugi...

Trgovinu kao važnu gospodarsku djelatnost možemo definirati kao ukupnost svih oblika trgovačkih aktivnosti, od nabavke robe od proizvođača do isporuke te robe konačnom potrošaču.
 
Zahvaljujući svom položaju između ponude i potražnje robe, te na taj način utječući na proizvođače i potrošače, trgovina igra ključnu ulogu u gospodarstvu. U nekoliko posljednjih godina udio ovog sektora je u snažnom usponu. Svojim učešćem u stvaranju dodane vrijednosti trgovina igra važnu ulogu u kreiranju novih poslova. To je vidljivo iz visokih 45% udjela u ukupnom broju poduzetnika, 10% udjela u BDP, te 14% udjela u broju zaposlenih.

Istovremeno, trgovina se suočava s velikim izazovima, kao što su povećana konkurencija na domaćem tržištu, koncentracija, uvođenje novih tehnologija, nužnost pružanja novih usluga i oblika prodaje baziranih na elektroničkoj trgovini, globalizacija trgovine.

Istodobno s početkom ekspanzije velikih svjetskih trgovačkih kuća u Hrvatsku, domaće su tvrtke proživljavale bolne promjene i borile se za opstanak. Trgovačke kuće koje su bile u državnom vlasništvu su privatizirane. Progresivna koncentracija zapadnoeuropskih i domaćih trgovačkih kuća povećat će konkurenciju između lanaca trgovina. Da bi se učinkovito natjecale, velike hrvatske trgovačke kuće počinju primjenjivati sofisticirane metode poput space managementa, automatskog sustava naručivanja, data warehousing itd. U isto vrijeme, privatne robne marke su prepoznate kao jedna od opcija u snižavanju razine cijena. Jedna od prednosti domaćih trgovačkih kuća jest u poznavanju specifičnosti hrvatskog tržišta, što u uvjetima stvaranja efikasnog sustava postaje prednost u odnosu na strane trgovačke kuće.

Razvoj informatičkog društva i tehnologije mijenja tradicionalan način poslovanja, prilagođavajući ga novim potrebama potrošača, što uvjetuje pojavu novih oblika prodaje; izravna prodaja krajnjem potrošaču, prodaja na daljinu, elektronička trgovina, nove komercijalne usluge na području prezentacije proizvoda, savjeta, plaćanja i isporuke. Budući razvoj ove djelatnosti ovisit će prvenstveno o njenoj prilagodbi, ali i o regulativi koja bi trebala osigurati razvoj učinkovitog sustava za zaštitu tržišnog natjecanja i potrošača.

Da li ste znali?

... da je Benedikt Kotruljić (1400.-1468.) napisao knjigu "O trgovini i savršenom trgovcu" još 1458. godine, a ona je tiskana u Veneciji 1573. godine.

... da je Blaž Lorković (1839.-1892.) napisao knjigu "Počela političke ekonomije". U knjizi se jednostavnim riječima, a opet stručno, tumače temeljni gospodarski pojmovi.

... da je Richard Cantillon (1680-1734.), irski plemić uveo izraz poduzetništvo, a inaće se je sam bavio bankarstvom.

...da prema istraživanju talijanskog davatelja Internet usluga "Netscalibur", talijani su još u 2002. godini dnevno slali oko 180 milijuna e-mail poruka, od kojih 160 milijuna poslovni korisnici i 20 milijuna kućni korisnici. Talijani su tijekom 2002. godine poslali više od 70 milijardi e-mail poruka. Talijanski poslovni subjekti u prosjeku dnevno primaju oko 70 e-mail poruka.

... da je internacionalizacija hrvatske trgovine počela je 1997. godine kada se na proboj na naše tržište odlučio Drogerie markt. Neprestano razvijajući svoju mrežu, DM je do danas otvorio više od 45 prodavaonica kozmetičkih i higijenskih proizvoda diljem Hrvatske.

Izvor: poslovniforum.hr