NAZOVITE NAS

Proces izrade Internet stranice

Proces izrade Internet stranice

Preko 300 klijenata odabralo je naše usluge.

  • Agencija za razvoj Vukovarsko-srijemske županije HRAST
  • Auto Will
  • Beton Lučko RBG
  • Boso
  • Centar za predškolski odgoj Vinkovci
  • Centar za rehabilitaciju Mala terezija
  • Croatia bus
  • Čazmatrans Vukovar
  • Derma
  • Energa
  • Furnir Otok
  • Glazbena škola Josipa Runjanina
  • Gold Bison
  • Grad Otok
  • Grad Vinkovci
  • Grad Županja
  • GTG Vinkovci
  • Hostel Plus
  • Hotel Kunjevci
  • Hotel Spačva
  • Hrvatska demokratska zajednica
  • Hrvatsko drvo
  • Hrvatska gospodarska komora
  • Iločki podrumi
  • Inmego
  • Kreditna unija Jamstvo
  • Labos M.K.
  • LAG Šumanovci
  • Logos edukacije
  • Maxi
  • Multinorm
  • Nexus
  • Općina Burilović
  • Općina Markušica
  • Općina Privlaka
  • Općina Ribnik
  • Orah
  • OrioNNet
  • Otvoreni mediji
  • Periska
  • PIK Vinkovci
  • Pod lampom
  • Polet
  • Promesa
  • RWE Plin
  • Sladorana
  • Spačva
  • Sport mare
  • Škojo
  • Tehničko učilište Vinkovci
  • Udruga veterana vojne policije Vukovarsko-srijemske županije
  • Veterinarska stanica Vinkovci
  • Vinkovački vodovod i kanalizacije
  • Vukovarsko-srijemska županija
  • Watmont
  • Zavod za hitnu medicinu Vukovarsko-srijemske županije
  • Zavod za javno zdravstvo Vukovarsko-srijemske županije

i mnogi drugi...

Premda se pojavio još u vrijeme online chat servisa, hashtag su popularizirali upravo tviteraši, a prvi je put na toj društvenoj mreži upotrijebljen 2007. godine. Twitter je kasnije povezao hashtagove s rezultatima pretraživanja te ih uključio u trending topics, odnosno popis tema o kojima se trenutačno najviše raspravlja.

Mogućnosti primjene mnogobrojne su, bez obzira na to tvitate li privatno ili profesionalno. Primjerice, ako ste tvrtka koja organizira neku konferenciju ili događanje, kreiranjem jedinstvenoga hashtaga za taj događaj omogućavate korisnicima da lakše prate informacije o njemu, a oni će vrlo vjerojatno u konverzaciji na tu temu početi koristiti isti hashtag. Također je vrlo zahvalno sredstvo novinarima za praćenje specifičnih globalnih ili lokalnih zbivanja, bilo da je riječ o prosvjedima u nekoj zemlji ili pak dodjeli Oscara. Hashtag može poprimiti i zabavan karakter, odnosno tviteraši ga koriste i za označavanje internih šala te diskusija koje ‘kuži’ samo uzak krug ljudi.

Premda oko kreiranja hashtaga nema prevelike filozofije, treba pripaziti na nekoliko stvari:

- hashtag treba biti kratak i ne bi smio prelaziti 20 znakova (i tada je već predugačak); dugim hashtagom ograničavate broj preostalih znakova u tvitu, čime ograničavate i ostale korisnike koji ga žele upotrijebiti.

- nemojte koristiti više od dva-tri hashtaga; u suprotnome tvit djeluje poput spama te u konačnici izgleda ružno i prenatrpano.

- kada koristite hashtag koji se sastoji od više riječi, one moraju biti spojene, a pritom se preporučuje pisanje velikih slova za svaku novu riječ, primjerice #DodjelaOscara bolje je nego #dodjelaoscara. – hashtag ne trpi dijakritičke znakove, što znači da ste pri njihovu kreiranju ‘osuđeni’ na englesku abecedu.

Ako vam je potreban jedinstven hashtag, odnosno riječ koja će označavati nešto vrlo specifično, svakako provjerite postoji li već isti. Sigurno ne želite upotrijebiti izraz za svoj događaj ili kampanju koji već koristi netko drugi.

Ne koristite hashtag za konverzaciju i tvitove izvan konteksta na koji se odnosi sam hashtag. Kada koristite hashtag u profesionalne svrhe, odnosno za konkretnu kampanju ili događaj, osmislite ga dobro, jer je njegova promjena tijekom trajanja događaja vrlo loš potez.

Ako je moguće, uvrstite hashtag u samu rečenicu jer time štedite prostor. Primjerice: #DodjelaOscara ove godine nije donijela prevelika iznenađenja. Svakako pratite o čemu se tvita pod hashtagom koji ste kreirali i uključite se u konverzaciju!
Hashtag se koristi i na drugim društvenim mrežama, poput Instagrama i Tumblra, a iz nekog razloga počeo se pojavljivati i na Facebooku, premda u tom slučaju nije klikabilan. Međutim, uskoro bi se to moglo promijeniti. U medijima se, naime nedavno pojavila informacija da Mark Zuckerberg navodno planira uvođenje funkcionalnosti hashtaga – kako bi se postovi na Facebooku mogli lakše pretraživati i indeksirati pomoću novog pretraživačkog alata, Graph Searcha.

Međutim, kako će to sve izgledati, još je pod velikim upitnikom s obzirom na to da postovi korisnika na Facebooku imaju različite razine privatnosti, za razliku od Twittera na kojemu je većina sadržaja javna i samim time pogodnija za pretraživanje putem hashtaga.

P. S. Vrlo duhovito objašnjenje hashtaga dao je britanski Guardian. Svakako pročitajte. Izvor: planb.hr